«Догляд за бджолами та медоносами є одним із пріоритетів, яких слід дотримуватися». 8 – 13 вересня представники компанії BEEHIVE відвідали 46-й Конгрес Апімондії у Монреалі.
Апімодія – це найбільша можливість дізнатися про сучасну ситуацію у сфері бджільництва в усьому світі, зустрітися з великою кількістю представників галузі та обговорити пріоритетні теми у бджільництві з багатьох різних точок зору.
Основні моменти, що обговорювалися на Конгресі базуються на семи наукових комісіях Апімондії, пов’язаних із бджільництвом: бджільництво, біологія бджіл, здоров’я бджіл, забруднення та бджолина флора, технології бджільництва та якість, апітерапія та бджільництво для розвитку сільського господарства.
Захід було поділено на:
ApiEXPO – найбільша виставка бджільництва. Було представлено близько 240 експонентів, серед яких виробники обладнання для бджільництва, компанії, що спеціалізуються на харчуванні бджіл та технології вуликів, а також навчальні заклади та асоціації бджільництва.
The World Beekeeping Awards – премія у світі бджільництва. Глобальний конкурс усього, що пов’язано із бджільництвом, який проводиться кожні 2 роки у рамках Apimondia International Apicultural Congress. Найпрестижнішою нагородою вважається медова чаша Карла та Вірджинії Вебб, володар котрої отримує офіційний титул «Найкращий мед у світі».
Найважливішим питанням, яке обговорювалося цього року на 46-му конгресі Апімондії в Монреалі, було забезпечення більш швидкого обміну інформацією між усіма учасниками процесу, такими як фермери, пасічники та експортери, оскільки торгівля медом стає проблематичною. З року в рік важче забезпечити первісну якість меду по всьому шляху від бджіл до споживачів, тому необхідне краще регулювання ринку. Що також важливо забезпечити – це доступний аналіз меду, за допомогою якого буде легше виявити фальсифікований продукт.
Основна місія та принцип роботи BEEHIVE – збереження автентичних параметрів у кінцевому продукті на полиці, щоб клієнт отримав якість та смак меду «щойно з вулику».
Команда BEEHIVE повернулася з Апімондії з новими ідеями, кращим баченням поточної ситуації, сильнішою мотивацією та наміром зробити медовий бізнес більш прозорим. Цього разу ми мали можливість не лише послухати, але й поділитися власним досвідом та експертизою.